Strona 1 z 2

26.05 – Suszec

PostNapisane: 19 maja 2012, o 15:07
przez Agnesa
Jak w temacie... ;)
W tym czasie odbywają się dni Suszca.
Tutaj link:
http://www.suszec.pl/img/users/2410062/spyra/files/000000001_gr_kryry/plakat_a14.jpg

Osobiście nie lubię tego typu imprez ale Was chłopaki zawsze i wszędzie można słuchać :)

Ktoś się wybiera z Was moi mili? :D

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 19 maja 2012, o 15:26
przez Mateusz
będziemy ;)

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 20 maja 2012, o 08:25
przez Agnesa
Was sie nie pytom panoczku :P Wy to obowiązkowo!

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 20 maja 2012, o 10:20
przez Mateusz
w takim razie wycofuje moje' bedziemy ;) ' :P

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 20 maja 2012, o 19:00
przez Agnesa
Fajnie ze się zobaczymy bo się już stęskniłam ;)

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 21 maja 2012, o 16:23
przez Mateusz
no ;) przed cree graja ścigani ,chętnie bym posłuchał na zywo bo nie mialem okazji to bedziemy popoludniu juz tam jakoś ;)

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 21 maja 2012, o 21:35
przez Agnesa
Fajnie się zapowiada wieczór;) Ja w sumie nie wiem o której dotrę. Mam trochę napięty grafik w ten dzień (odbieranie nowej "dupci" Kruszynce, 6 rocznica zdania ustnej matury z pola:P no i dzień mamy jakby nie było). A Wy jak się wybieracie PKP, auto? Wiecie jak dojechać?

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 21 maja 2012, o 21:54
przez Mateusz
pociągiem nie da rady bo zawsze z powrotnym są problemy wiec bedziemy autem, dokladnie nie wiemy gdzie to ale trasa wydaje sie do ogarnięcia :) w razie co gps sie załatwi :D

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 22 maja 2012, o 20:53
przez Agnesa
Zuch chłopak ;)

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 25 maja 2012, o 21:04
przez Agnesa
To tylko Indianer się wybiera w liczbie 2? ...... Ktoś jeszcze?

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 26 maja 2012, o 10:04
przez Mateusz
jak są w miare blisko koncerty to zazwyczaj jestesm w liczbie 5 i tak tez bedzie dziś ;)

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 26 maja 2012, o 15:26
przez Agnesa
indianer84 napisał(a):zazwyczaj jestesm w liczbie 5 i tak tez bedzie dziś ;)

Synek ale się mnożysz! :P

To do wieczora! Armin będziesz czy mam brać kamerę? :P

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 27 maja 2012, o 11:50
przez Mateusz
hej , wczorajszy koncert był dla mnie, dla nas... jednym z lepszych plenerowych koncertów na jakich byliśmy , nieporównywalnie lepszy od tego jaki był u nas w Raciborzu :D świetny set, chłopcy w doskonałej formie łącznie z Siwym... :P miło sie patrzyło a przede wszystkim słuchało bo set trafiony w dzięsiątke, w ogole nie bylo widac zmęczenia bo przeciez grali wczesniej w Rudzie ,wrecz przeciwnie, pełni energii, Bastek pogrywał na harmonijce , nawiązywał kontakt z publicznością,zszedł nawet pod barierki podczas chyba rokowca ;) set jak zwykle z głowy ,zobaczymy czy zapamiętałem,w razie co Agnes pilnuj mnie :)
1.Diabli nadali
2.Cały nasz świat
3.Usmiech losu
4 Wszystkie winy!!!! i tu zaskoczenie - Siwy wychodzi z gitarą i gra wspólnie z chopami utwór ! :D fajnie wyszło
5.To co chciałes
6.Rokowiec
7.Czyja to wina (dla mnie najlepsze wykonanie wokalne jakie słyszałem na żywo :) )
8. Taki jestem,taki
9.To małe coś
10. zaczął sie set Dzemu , na początek Cegła z tym wolnym improwizowanym wstępem tak jak to z Rysiem robili...
11. naiwne pytania ,piekne wykonanie , nadłuzsza piosenka tego wieczoru , trwała dobre 16 min :) koncówka grana w wersji spodek 92' :)
12.Whisky
bis.
13 Kramek
14 . powrót do domu
15. zmęczony ale szczesliwy poszedłem spać :D
Agnieszka ,jak widzisz ominął Cie tylko Kramek... ;)

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 27 maja 2012, o 12:19
przez ola62
Ożesz ! No to pięknie ! Chłopaki coraz bardziej zaskakują ! :D Siwy na scenie ! :D
No superrrr! i o to chodzi żeby dobrze się bawić ! Wszyscy razem wespół w zespół hahaha! :lol:

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 27 maja 2012, o 15:48
przez Mateusz
http://www.youtube.com/watch?v=HxTZgPHw ... ature=plcp znalazłem rokowca i Bastka wedrującego pod barierki :) facet ma cały koncert nagrany wiec jakby kto chciał to moze sledzic jego konto i słuchac ;)

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 28 maja 2012, o 07:44
przez gosia
Dzięki za relację...Siwy na scenie to coś nowego...

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 28 maja 2012, o 19:49
przez Armin
gosia napisał(a):Dzięki za relację...Siwy na scenie to coś nowego...


http://www.youtube.com/watch?v=OaSc8g05 ... e=youtu.be ;)

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 28 maja 2012, o 21:23
przez gosia
Mamy nadzieję, że Siwy częściej będzie się pojawiał na scenie :)

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 28 maja 2012, o 22:17
przez Agnesa
W końcu mam chwile żeby coś szkrabnac :P
Tak długo czekałam na ten koncert a tu już prawie wtorek.... I tylko słyszę dźwięki Cree w uszach, a zamykając oczy czuje się jakby sobotni wieczór trwał nadal! Po prostu oczarowana koncertem :D (nie licząc otoczki festynowej blee). Dziękuje bardzo za koncert! I już się nie mogę doczekać kolejnego hihi
"Mam w pamięci kilka chwil":
Koncert zaczął sie troszkę później niżeli bylo to umieszczone na plakacie co bardziej podsycało pragnienie posłuchania ulubionych i długo wyczekiwanych dźwięków. Wejście piękne, światła i początkowe dźwięki zrobiły robotę hihihi takie trzymające w napięciu jak w thrillerze :twisted: (mam na filmiku - najlepszy był okrzyk "nareszcie!" tuz po zapowiedzeniu zespołu:D). "Cały nasz świat" - uwielbiam!!!! Przy tym utworze człowiek naprawdę staje się wolny. A i osobiście podchodzę do tego utworu :oops: hihi. "Wszystkie winy" - wyszły pięknie! Jedynie co mi przeszkadzało to małolaty które stały obok grrr - jeszcze chyba nie dorosły do takiej muzyki niestety:( a może nie wszystkim jest dane ja zrozumieć i pokochać...
Nienaganne "To co chciałeś" pozwoliło unieś sie troche wyżej ;) można słuchać tego naokrągla :D SUPER! "Rokowiec" - "to był istny szal" jak w słowach samej piosenki. Mozna było poczuć sie jak 18-latek i skakać i szaleć. Szczęście mąż stal z boku i patrzył wiec sie powstrzymałam no i trzymałam kamerę :lol: . "To małe coś" - zostałam bez slow! Po prostu pysznie:). I można by tak dużo dłużej pisać i pisać ale niech zaluja Ci ktorzy nie byli! :twisted:

Siwy szacun - przed koncertem dal popis i streścił w kilka chwil cały koncert :lol: A w wszystkich winach ulalala oczom nie mogłam uwierzyć;) czyżbyś chciał wyguzikowac cały zespól? :D
Armin i widzisz co zrobiłeś? Przez Ciebie musiałam dierzyc w ręce kamerę Ty łobuzie! Jeszcze nie wiem co mi z tego wyszło...
Indianer dzięki za krótkie spotkanko i okopcenie dymem :P pieroński smoluchy!!
indianer84 napisał(a): set jak zwykle z głowy ,zobaczymy czy zapamiętałem,w razie co Agnes pilnuj mnie :)

Jedynie co to trzeba zmienić to kolejność dwóch otworów - 7 i 8 ;)
indianer84 napisał(a):Agnieszka ,jak widzisz ominął Cie tylko Kramek... ;)

Ufff.... to dobrze :) niestety musiałam wcześniej ociekać jak kopciuszek z balu. Ale wróciłam w obydwu kowbojkach i z królewiczem;)

Re: 26.05 – Suszec

PostNapisane: 28 maja 2012, o 22:28
przez Agnesa
No i moje pierwsze nagranie:
http://www.youtube.com/watch?v=dv2s_X4tDUs&feature=youtu.be

Czasem światło oślepiało mi kamerę i jest niewyraźnie :(

P.S. Indianer a jak Wasz powrót?